Cenzura Facebooka idzie coraz dalej. Tym razem pracownikom tego popularnego portalu społecznościowego nie spodobała się grafika, reklamująca flagę o antyislamistycznym przesłaniu. Wzór marki Sarmatia „Islamists not welcome„, bo o nim mowa, w jasny sposób obrazuje sprzeciw wobec mającej miejsce w ostatnich latach ponownej inwazji islamistów na Europę.

 3 dni blokady aktywności na fb – tak swoim klientom (wcześniej korzystaliśmy z reklam na fb) odpłaca się firma, która mieni się neutralną światopoglądowo. (Ten wpis publikujemy za pomocą konta innego administratora)

W czasach nieustannych zamachów terrorystycznych dokonywanych przez muzułmańskich ekstremistów w zachodniej Europie; w sytuacji gdy jesteśmy jednym z ostatnich narodów wolnych od islamskiego terroryzmu, to właśnie nasze, zdrowe podejście staje się dla Facebooka niezgodnym z ich „standardami społeczności”. Jednocześnie pracownicy tego samego portalu zdają się nie zauważać aktywności faktycznie niezgodnych z prawem, o ile te publikowane są przez podmioty zgodne z lewicowo-liberalną poprawnością polityczną.